FREE Music & Pix Downloads - JOIN JHELISA'S "MUSIC LOVERS" Mailing List



password: rentavibe

My Ego Need Me Tonight in Traditional Chinese

        
CAN ANYBODY TELL ME IF THIS IS CORRECT??:)
jra

Jhelisa抒情詩 我的自我今晚需要我

印刷品
我是傻瓜的笑  認為我可能贏取  通过违反所有规矩  讓自豪感得到用我的方式  不關心什麼我會說  在有罪喬裝之後的皮  我的自我今晚需要我  我知道它得到就象  但是沒有它我害怕  面對另一天  滿意爆炸  征服每靈魂  某天我想要是國王  您不會知道那的什麼意味  因為我是一個人和…  我的自我今晚需要我  我的自我今晚需要我  我的自我今晚需要我  我不會放棄這次戰鬥  不要關心誰是錯誤的或什麼是不错  因為我的自我需要我  [發現在www.mp3lyrics.org/9jwy的更多抒情詩] 致癮冒充控制  我將擊響您擊倒  如果我認為您是在捲  我就是不可能利用那個机會  我必須偽造我的浪漫史  邊我要您看  真正地被補償了我  不能您瞭解那  我的自我今晚需要我  我的自我今晚需要我  我的自我今晚需要我  我不會放棄這次戰鬥  保護我的錯誤免受我的权利  因為我的自我需要我  我不會放棄這次戰鬥  不要關心誰是錯誤的或什麼是不错  因為我的自我需要我  您說懦夫  我說保護  大家跳舞  他們自己的反射  擊敗芬芳  佔領芬芳  沒有妥協  沒有妥協  沒有投降

0 comments:

Shamen feat. Jhelisa; A Trip Down Memory Lane...

YES!


I think someone must have slipped something in my drink for me to get on the edge of that mountain and shake my ass!!! And.. You know a drag queen convinced me to put that over-the-top wig on, and when they floated me out into the middle of that lake on a raft.. i must have been crazy!!!

The message is clear....THE SPIRIT OF LOVE...RAVE

Wanna join?


Jhelisa
Quantcast

The Shamen - Phorever People

Say What?


- Support Independent Music -

Rentavibe Clothing Coming Soon!!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP